Avaliações de Nazareth Heerhugowaard

Avaliações recentes

4.0
Zuthem
23 março 2025

Broodje shoarma en een kapsalon kip besteld. Op de afgesproken tijd bezorgd. Was heerlijk en een vriendelijke bezorger!! Perfect!!!👌

??
8 março 2025

Tip!! Patatzak openlaten dan blijft de patat knapperig. Zelfde voor kipnuggets. Turksepizza zou ik ook iets anders op verzinnen om te bezorgen was erg papperig. Heb de hele avond op de wc gezeten met buikpijn. Pizza was wel lekker vond mijn zoon.

Cleve
8 março 2025

Nazareth altijd heerlijk!!!

Jil
25 fevereiro 2025

Snel, heet en zeer smaakvol

Marco
24 fevereiro 2025

Dank voor de milkshake! Shoarma was als vanouds,

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ron Overtoom
19 fevereiro 2025

Het was heerlijk de kapsalon en de Milkshake en de Strawberry cheesecake

Anita
16 fevereiro 2025

Erg lekker eten, alles netjes verpakt gesplitst is warm en koud. Bezorging gepland om 20:00 en precies om 20:00 ging de bel!

Excelsiorhof
14 fevereiro 2025

Die bezorger is een dief ik geef hem 50 en zeg geef me maar 19 terug het koste 30,50 dus hij mag van mij 50 cent houden hij geeft me 18,50 en loopt snel weg voor ik wat kon zeggen wat hij al bij de auto Saladebakje was geplet de deksel gescheurd en dat was niet van vandaag want de sla was al bruin en slijmerig geworden Bezorger mag morgen in zijn eigen tijd 50 cent komen brengen en zijn excuses aanbieden of ik bestel voortaan bij Cleopatra jammer dat het elke keer iets is of jullie vergeten mijn drinken of bezorgen verkeerde nu dit weer

Sd
11 fevereiro 2025

De beste spareribs! Snel bezorgd, vriendelijke bezorger.

Richard
9 fevereiro 2025
Mo
9 fevereiro 2025

Heel Lekker

Rmaa
5 fevereiro 2025

Snel bezorgd, en lekker gegeten.

Dennis
4 fevereiro 2025

Echt super lekker wat we bestellen altijd warm en op tijd ik ben nu vaste klant met mijn gezin

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Gerda
2 fevereiro 2025

Duur, niet lekker shoarma veel te nat en te vet nee nooit meer.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Alexis van Aanholt
1 fevereiro 2025
E. K.
27 janeiro 2025

Heerlijk gegeten.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ellen
5 janeiro 2025

altijd goed, zowel de pizza’s als shoarma, doner en patat👍🏻

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

van Zuthem
22 dezembro 2024
Dian en Fred Giacomini
19 dezembro 2024

Wij bestellen best vaak eten hier, maar nu begin ik te twijfelen of ik dat wel moet blijven doen. nu 2 x kort achter elkaar bestelling gedaan vet lang moeten wachten op ons eten. Als jullie zeggen met een uur komen we het eten brengen, moet je natuurlijk niet over anderhalf uur aankomen en dan nog met een zooitje slappe natte patat. onacceptabel. erg jammer ging altijd goed.!!!!!!

Enes
13 dezembro 2024

De 3e keer dat ik lasagne heb besteld en de 1e keer dat er tenminste genoeg gehakt in zat👍

Marcel
3 dezembro 2024

Prima kwaliteit en netjes op tijd. Ik bestel hier graag

van Zuthem
3 dezembro 2024

Fijn dat jullie weer open zijn!! 2 broodjes shoarma en een zak patat besteld, Lekker en snel bezorgd. Vriendelijke bezorger!!!

Erwin
2 dezembro 2024

Helaas ben ik dit keer teleurgesteld. De saté was meer droge stukken kipfilet in een satésaus waar aan beide geen smaak zat, de bijgevoegde patat was slap, koud en melerig. Dit ben ik niet gewend van jullie. Hopelijk gaan jullie weer terug naar de kwaliteit die jullie eerder wel leverde.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jasminka
22 outubro 2024

We hebben gewoon buikpijn van het eten heb de helfd gegeten en er kwam een geur opeens van het eten af bedorven alles in de prullenbak gegooid die stinkt niet normaal. Naar bedorven eten nooit meer ga ik hier bestellen is niet de eerste keer meer dan 30 euro weggegooid en geen avondeten en nog ziek ook . En ja helpt tog niet klachten ze doen er niets mee rijd dat er inspectie komt kijken dit is niet ok . Ze zijn zwaar achteruitgegaan heel jammer was vroeger echt lekker

Reacção a Nazareth

Dank voor je duidelijke terugkoppeling. We willen benadrukken dat het ons echt veel uitmaakt en we dit zeker serieus nemen. Het spijt ons dat de ervaring met het eten niet naar verwachting was. We willen dit graag rechtzetten en ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Zou je ons kunnen laten weten hoe we dit voor je kunnen oplossen? We staan open voor suggesties en willen graag meedenken over een passende oplossing. Alvast bedankt voor je geduld en medewerking. Met vriendelijke groet,

DJ
14 outubro 2024

Altijd goed en zeer snel geleverd

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Kb
11 outubro 2024
van Zuthem
10 outubro 2024

2 heerlijke kapsalon kip. Snel bezorgd door vriendelijke bezorger!!!

Debby
13 setembro 2024

Altijd goed

Annemarie
13 setembro 2024
Janneke Tolsma
4 setembro 2024

Prima bezorging en heel lekker eten!

Tino
26 agosto 2024

levering binnen 30min en lekker

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marco
24 agosto 2024

Een keertje Doner geprobeerd, ik vond het niet zo lekker, droog en en niet lekker gekruid, en een kleine B&J ipv een Italiaans ijsje, dat voelde als afzetterij.

CB
12 agosto 2024

Calzone shoarma, hoeveelheid goed, kwaliteit top!

Martijn
4 agosto 2024

We bestelden vanalles voor 5 man. En alles was prima in orde. Krokante patatjes, vleesgerechten goed warm en alles goed verpakt Dit was een fijne ervaring en gaan we zeker weer een keer doen!

Gerda Eijben-Kok
29 julho 2024

Eerste keer hier besteld en het was lekker, het was goed warm. Had 2 x de kipsaté schotel. Zag er top uit. Als tip zou ik willen zeggen, gebruik kippedij voor de sate. Was nu ietwat droog.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Mike
17 julho 2024

We bestellen met grote regelmaat op het werk. Zo ook vandaag, helaas waren de pitas die bij de grote shoarma zaten beschimmeld waardoor onze eetlust direct weg was en we de hele bestelling weggegooid hebben........€45,- zo de prullenbak in helaas.

Paul
8 julho 2024

Was weer top.

van Zuthem
21 junho 2024
Mirjam
12 junho 2024

2 schotlels kip shoarma bestelt was lekker en veel 2 dagen van gegeten :) bezorging was goed 10min te laat maar dat is toch geen probleem.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

van Zuthem
5 junho 2024

Saté schotel + extra patat, zeer snel geleverd, na 10 min. Heerlijk, lekker. Aanrader!!!!! Vriendelijke bezorger!!!!!

Tino
3 junho 2024
van Zuthem
1 junho 2024

2 broodjes shoarma met uiensaus, snel bezorgd, vriendelijke bezorger. Heerlijk, netjes verpakt!!!

Ed
30 maio 2024

Altijd lekker. Levering keurig op tijd Gewoon Top!

M.Strating
24 maio 2024

Pizza's waren prima. Helaas was de kroket koud en ontbrak de 'cheese' op de cheeseburger.

Marcel
7 maio 2024

2x een bbq chicken & bacon besteld. Maar ze waren niet gelijk aan elkaar. Een ervan zag er minder 'af' uit dan de andere. Dat zijn we niet gewend van Nazareth.

Jasminka
29 abril 2024

Patat was doorgebakken oud lijkt wel 2 keer gebakken me hamburger was droog verbrand smaakte nergens naar zelfs de aardappelen in de kapsalon waren doorgebakken oud . Heel jammer meestal is het wel goed . Je betaald 13 euro voor menu en je krijgt niet eens saus bij je patat . Word steeds duurder maar de kwaliteit word minder .

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Rick
19 abril 2024

Bestelling was er optijd was erg lekker

Cleve
15 abril 2024

Lekker eten, altijd vriendelijke. Fijne zaak en fijn mensen

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Marco
1 abril 2024

Meer dan een uur voordat werd aangebeld.. gelukkig wel goed warm en erg lekker.

Ed
22 março 2024

Keurig op de afgesproken tijd bezorgd heerlijk eten. Gewoon Top.

Semih Keskin
12 março 2024

Ik heb voor deze bestelling per ongeluk 2 keer betaald via bank omdat het bank storing geeft dat heb ik aan Nazareth verteld maar elke keer doen ze moeilijk om mijn geld niet terug te betalen. Ik besteld altijd hier en eten vond ik lekker het is echt jammer dat ze zo raar doen.

Frank van Zuthem
6 março 2024

2kapsalon kip. Op tijd bezorgd en goed op temperatuur en heerlijk!! En bedankt voor het exstraatje!!!!!

M.Strating
11 fevereiro 2024

Pizza's zijn prima. Bezorging op tijd. Maar de bezorger geeft het gevoel dat die haast heeft; een beetje meer aandacht aan de deur mag wel.

Richard
5 fevereiro 2024

bezorging keurig binnen de aangegeven tijd, heerlijk gegeten.

Tamar
27 janeiro 2024
Raymond
27 janeiro 2024

Mooi op tijd bezorgt en goed eten. Meer dan genoeg en ook nog lekker ijs erbij gekregen. Helemaal top!!

Marco
10 janeiro 2024

Na de geplaatste bestelling werd er contact opgenomen met de mededeling dat er een gerecht niet meer voorradig was. Een aanpassing aan het gerecht gemaakt naar wens en als goedmaker een grote beker Ben & Jerry's gratis gekregen. Keurig afgehandeld door Nazareth. En het eten was wederom heerlijk!!

A. Van Rijn
7 janeiro 2024
Strating
27 dezembro 2023

Ik had het idee dat de spaghetti niet vers was klaargemaakt, maar (bv in de magnetron) was opgewarmd. Dat was jammer. Pizza's waren prima

Frank van Zuthem
24 dezembro 2023

2 kapsalon kip. Snel bezorgd, lekker en vriendelijke bezorger.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Richard
23 dezembro 2023
Ursem
22 dezembro 2023

Altijd top kwaliteit en warm!

Frank van Zuthem
7 dezembro 2023

Heerlijke saté schotel met patat. Op tijd bezorgd en vriendelijke bezorger 👍👍👍

ingrid
7 dezembro 2023

het plastic zakje was dichtgeknoopt waardoor de patat helemaal slap was

Martin
4 dezembro 2023

Goed heerlijk gegeten

Richard van Bunningen
26 novembro 2023
M
23 novembro 2023

Gevraagd niet voor 18.20 uur i.v.m. niet iedereen thuis.....word 18.10 uur gebracht..... weinig saus / kleine bakjes......geen sla bij broodje shoarma..

Frank van Zuthem
22 novembro 2023

Saté schotel met dubbel patat. Lekker, vlot bezorgd en vriendelijke bezorger!!! Perfect. 👌

Maurice
16 novembro 2023

De falafelsaus die erbij geleverd was, was nog bevroren. De bestelde Turkse pizza met kaas was niet geleverd :-(

Groot
11 novembro 2023

Ik had Turks brood besteld bij het super kipshoarma broodje. Ik heb alleen maar pitas gekregen. Verder was het goed eten en snel bezorgd

Leo Schreurs
7 novembro 2023

Wij kwamen afgelopen weekend uit het buitenland. Heerlijk gegeten met de lamskoteletjes en Griekse salade. Omdat wij niet over losse euromunten beschikte heb ik voor de bezorger € 3 bij gepind. De bezorger was hier niet blij mee omdat hij deze fooi door u niet betaald krijgt. Ik ben hier niet zo blij mee. Groet Leo Schreurs

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Frank van Zuthem
3 novembro 2023
Marco
1 novembro 2023

Super snel bezorgd, en alles was goed warm.. Lekker gegeten zoals meestal, ik had een tiramisu IJSJE besteld, maar kreeg een ingevroren portie normale Tiramisu.. Eind van de avond was deze ontdooid, en toen smaakte hij best lekker, maar was niet wat ik had besteld :-)

S.
26 outubro 2023

Het eten was zoals altijd helemaal prima maar de bezorging heeft bijna 2 uur geduurd. Normaal zijn ze er met 20-30 minuten. Na een telefoontje van onze kant duurde het nog ruim een half uur. Ik begrijp best dat bij drukte een bestelling wel eens per ongeluk over het hoofd gezien kan worden maar ga daar niet over liegen als de klant belt en doen alsof de bezorger al tijden onderweg is. Geef het toe en maak het in orde. Maar kreeg niet eens excuses dat het zo lang duurde.

Marco
21 outubro 2023

Ijsje was erg lekker

Martine
21 outubro 2023

Eten was goed. Helaas niet op afgesproken tijd gebracht.

Cleve
21 outubro 2023

Zoals altijd, heeeerlijk mannen!! Tot de volgende keer

Karin
8 outubro 2023

Na bijna 3 uur! gewacht te hebben zijn we maar de bestelling zelf op gaan halen! Dit heb ik nog nooit meegemaakt, diep triest. Er werd gezegd dat ze problemen hadden met de computer. Wij bestellen hier niet meer, erg jammer want het eten was altijd goed.

Sandra
6 outubro 2023

Prima gegeten, voor ieder wat wils. We hadden de mixed grill, Turkse pizza döner/kaas en kapsalon kip. Alles smaakte prima, porties waren goed en bezorging was vlotter dan aangekondigd. De pot ijs van het huis was een leuke traktatie!

Martine
3 outubro 2023
van Zuthem
26 setembro 2023

Heerlijke saté schotel. Op afgesproken tijd bezorgd. Vriendelijke bezorger. Netjes verpakt.

Marco
11 setembro 2023

Patat zag er heel raar uit, heel donker, alsof het in veel te hete.olie was gebakken,was niet lekker, Shoarma veel te zout!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Ibrahim
7 setembro 2023
Sander Kocken
6 setembro 2023

Zowel de ervaring met het online bestellen, vriendelijkheid+snelheid bij het afhalen en de kwaliteit en smaak van de pizza's zijn zeer uitstekend. We komen hier al jaren. De pizza's zijn ook heel goed en lekker belegd.

Chris
26 agosto 2023

Alweer doorgebakken biefstuk ipv rood van binnen. Dit is de laatste keer dat we besteld hebben.

Robert
26 agosto 2023

Het was weer prima.. ik ga niet elkw keer een een veer in je reet steken.. ala het niet goed is bestel ik niet meer.. het was heerlijk!!! Nu niet meer zeuren

C
12 agosto 2023
Anton
9 agosto 2023

Goede kwaliteit, redelijk op tijd geleverd

/
25 julho 2023
Kimberly
22 julho 2023

Bezorger was zeer vriendelijk, Eten was warm en erg smakelijk !

Linda
16 julho 2023

Was weer heerlijk. Eten was goed heet en 10 minuten eerder bezorgd als afgesproken en dat op zondag. Top!!

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Jan
16 julho 2023

Lasagne was gewoon keihard en de aluminium onderkant verbrand. Vorige keer al de hele bestelling onder de shoarma olie door de hele zak . Normaal gesproken prima alleen na de laatste 2 x twijfel je dan toch om een volgende keer weer te bestellen.

Esta encomenda foi efetuada num domingo. Os prazos de entrega são geralmente mais longos aos domingos.

Frank van Zuthem
1 julho 2023

Sateschotel besteld met een extra zak patat. Heerlijk en goed warm bezorgd door een vriendelijke bezorger. En Walid, bedank voor het extraatje!!!👍

H. Muller
17 junho 2023

Prima porties, op tijd geleverd en goed op temperatuur

Aranea Van Rijn
28 maio 2023
Frank van Zuthem
20 maio 2023
Karin
20 maio 2023

Het was weer heel lekker!!

Thijs
8 maio 2023

De Döner was heerlijk!

PW
6 maio 2023

Alles Jammie jammie en strak optijd bezorgd

Dekker
5 maio 2023